Bush Taxi
home#Tuning+Zawieszenia#Serwis#SKLEP#Galeria#Wyprawy#Realizacje#Kontakt
Sklep Serwis Tuning Zawieszenia Galeria Rajdy Wyprawy Realizacje Kontakt

Logowanie // Rejestracja

  0 produkty produkt
0,00 zł Koszyk jest pusty
 

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Podano ceny brutto (z VAT)

Koszyk Zamów

Ta strona używa cookies Rozumiem Więcej informacji

Tłumaczenie

  • zł

Waluta

Promocje

Kategorie

  • Liny, taśmy, szekle
  • Oświetlenie
  • Przełożenia
  • Przyspieszacze skrętu
  • Snorkele
  • Układ chłodzenia (pytaj o dostępność)
  • Wyciągarki - częśći
  • Wyciągarki - płyty montażowe
  • Zawieszenia (pytaj o dostępność)
  • Zawieszenia Sportowe
  • Zawieszenia Total Chaos (pytaj o dostępność)
  • Wyciągarki ATV
  • Zderzaki, osłony
  • Układ hamulcowy (pytaj o dostępność)
  • Układ kierowniczy (pytaj o dostępność)

Newsletter

Partnerzy

Jesteś tutaj: Strona główna>NEWSY> NOWOŚĆ! Blokady Eaton TrueTrack już w ofercie!

NOWOŚĆ! Blokady Eaton TrueTrack już w ofercie!

Blokada Eaton TrueTrack


TrueTrack to mechanizm różnicowy ślimakowy typu Torsen, zastępujący fabryczny mechanizm stożkowy.


Opis działania:

Mechanizm tego typu dzieli moc/moment obrotowy pomiędzy koła i dostarcza większy
moment (do 3.5 razy) do koła o lepszej przyczepności. Jest to proces odwrotny niż w przypadku zwykłego mechanizmu różnicowego, który w sytuacji utraty przyczepności daje moment na koło o mniejszej przyczepności.
W praktyce jedno koło się obraca, a drugie stojące na "twardym podłożu" jest nieruchome. W przypadku mechanizmu TrueTrack sytuacja jest odwrotna. Moment jest dzielony i przekazywany na to koło, które stawia większy opór - czyli ma lepsza przyczepność.
Skuteczność tego typu mechanizmu jest zbliżona do skuteczności klasycznej blokady - do momentu póki koła są na podłożu, a nie w powietrzu.


Podczas jazdy po nawierzchni asfaltowej (nie w terenie) praca blokady jest niezauważalna.

Mechanizm działa całkowicie bez obsługowo i bez ingerencji kierowcy.

Instalacja:

Instalacja jest o wiele prostsza niż w przypadku użycia tradycyjnej blokady. Nie trzeba tworzyć instalacji do sterowania, dodatkowych kompresorów itp. Dodatkowo przez płynny podział momentu obrotowego pomiędzy kołami, zmniejsza się ryzyko szkodzenia półosi lub przegubów.

Zastosowanie:

True track może być stosowany zarówno w tylnym jak i przednim moście.

Zastosowanie fabryczne:


Mechanizmy tego typu są wykorzystywane jako mechanizmy centralne (między osiowe), na przykład:

- Toyota Land Cruiser 120, 150
- Audi (mechanizm Quattro)
- Land Rover Discovery 4

W mechanizmach różnicowych tylnej lub przedniej osi:

- Hummer H1 (Humvee) - przód i tył
- Subaru Impreza WRX STI

Producent:

Firma Eaton to dobrze znana marka przez wszystkich fanów motoryzacji przede wszystkim z produkcji mechanicznych kompresorów doładowania (np. Mercedes AMG Kompressor). Oprócz tego zajmuje się produkcją podzespołów dla przemysłu lotniczego, motoryzacyjnego, itp.




Informacje dodatkowe


  • Moje Konto
    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Zarejestruj się
  • Obsługa klienta
    • Regulamin
    • Gwarancje
  • Pomoc
    • Sposoby płatności
    • Zwroty i wymiana
  • Odwiedź nasze profile
    • Facebook
    • YouTube
    • Allegro
Bush Taxi Off-Road Centre Radziszów